پله جانبی یا میله های راکر مخصوص رانندگی در جاده های خاکی
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

ما تعدادی از میله‌های راکر دایره‌ای را پیشنهاد می‌دهیم که بیش از هر چیزی متناسب با Jeep Wrangler هستند. اگرچه عملکرد اصلی آنها محافظت از صفحات فلزی زیر درب‌ها در مدت زمان رانندگی در جاده‌های خاکی است، بعضی از میله‌های راکر را همچنین می‌توان به عنوان پله جانبی مورد استفاده قرار داد. همه آنها از فولاد تقویت شده ساخته شده و دارای روکش مات و بادوام هستند. اگر میله‌هایی با ظاهر محتاطانه‌تر را ترجیح می‌دهید که در نزدیکی بدنه ماشین قرار می‌گیرند، مدل‌هایی وجود دارند که ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشند. برخی از آنها در میله خود دارای سوراخ‌های متعددی هستند. به یاد داشته باشید که این میله‌های راکر تنها برای افراد چابک مناسب هستند، از آنجا که فضای چندانی را برای گذاشتن پا فراهم نمی‌آورند.

Side steps or rocker rods

 

انواع میله‌های راکر برای خودروها و صلیقه‌های مختلف

برخی از مدل‌های گارد و رکاب فابریک را می‌توانید پیدا کنید که در نزدیکی بدنه ماشین قرار می‌گیرد تا در هنگام رانندگی در جاده‌های خاکی مشکلی به وجود نیاید. یک میله ثانویه در پایین آن نیز قرار گرفته است و در هر شرایط از صفحه فلزی بغل ماشین محافظت می‌کند. این نوع میله‌های راکر دارای چفت و بست و لولا هستند تا این امکان را داشته باشیم میله بالایی را به سمت پایین بکشانیم و از آن به عنوان پله جانبی استفاده کنیم.

همچنین بعضی از نسخه‌های میله‌های راکر دارای میله‌ای فوقانی هستند تا بیرون کشیده شده و عرض پله بیشتر شود. اگر ترجیح می‌دهید این میله در کنار بدنه ماشین قرار نگیرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بست را باز کرده و آن را به سمت بالا هل دهید. میله پایینی در هر شرایط از صفحه فلزی زیر درب‌ها محافظت می‌کند

به یاد داشته باشید که اگر دارای Hummer H3، Toyota 4Runner، FJ Cruiser، Jeep Wranglers یا Tacoma هستید، این محصولات در همه اندازه‌ها برای این ماشین‌ها ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید میله راکر شما استحکام بیشتری داشته باشد، مدل‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که ضخامت بالاتری داشته باشند.

اگرچه میله‌های راکر دیگری که ما پیشنهاد می‌کنیم دارای میله فولادی 12 اینچی هستند، برخی محصولات از میله‌هایی با ضخامت 18 اینچ ساخته می‌شوند و مخصوص رانندگی در شرایط سخت هستند. این مدل‌ها همچنین قابلیت سازگاری با Jeep Cherokee یا CJ را دارند، که پله‌هایی افقی در ساختار خود دارند، با بدنه بیشتر ماشین‌ها سازگار هستند و از پرتاب شدن سنگ و چیزهای دیگر به سمت بدنه جلوگیری می‌کنند.

مدل‌های دیگری از این میله‌های راکر برای Jeep Wrangler، Cherokee و CJ دارای سخت‌ترین فولاد ممکن بوده و دارای رکاب‌های افقی اختیاری هستند. به خاطر تنوع بالای پله‌های جانبی، مدل‌هایی وجود دارند که به جای یک یا دو میله دارای سه میله هستند. چنین چیزی به میله‌های راکر اجازه می‌دهد به عنوان پله جانبی عمل کنند و در هنگام رانندگی در جاده‌های خاکی بسیار عالی خواهند بود.

Car Side Step

همچنین اگر واقعا می‌خواهید از میله راکر به عنوان پله جانبی استفاده کنید، گزینه‌های مناسبی دیگری را می‌توانید پیدا کنید که برجستگی بیشتری دارند. بهترین گزینه میله‌های راکر برای رانندگی در جاده‌های سنگی، سه میله را در خود جای داده است. یکی از میله‌ها کاملا بیرون زده تا به عنوان پله جانبی عمل کند، دومین میله به سمت پایین متمایل بوده تا ارتفاع حفظ شود و سومین میله در کنار صفحه فلزی زیر درب‌ها است تا استحکام بیشتری را فراهم کند.

 

پله‌های حلقه‌ای

پله‌های حلقه‌ای می‌توانند کاملا به عنوان جای پا مورد استفاده قرار گیرند، بدون وزن اضافی که رکاب‌ها به بدنه وارد می‌کنند. از آنجایی که آنها تنها فضایی محدود را اشغال می‌کنند، ظاهر کلی ماشین به خوبی حفظ خواهد شد. با این حال مواد و طراحی باکیفیت مورد استفاده در آنها باعث می‌شود که شبیه ابزار اصلی ماشین به نظر بیایند، نه مثل محصولات دیگری که گویی بعدا به ماشین اضافه شده‌اند. برای آن دسته از افراد که به دنبال پله‌های حلقه‌ای با قابلیت جابجایی هستند، بعضی از انواع دارای جای پای حلقه‌ای هستند. وقتی می‌خواهید از آن استفاده کنید، بست‌ها را باز کنید و پله را به سمت پایین بکشید و آن را همان جا قفل کنید.

این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام عدم استفاده قابلیت جابجایی دارد. این محصول را می‌توان به صورت فولاد ضدزنگ یا فولاد معمولی به همراه روکش کرومی یا پودری سیاه خریداری کرد. ما همچنین مجموعه‌ای از پله‌های حلقه‌ای ثابت را می‌توانیم پیشنهاد کنیم. برای آنهایی که ظاهر بیضی مانند را ترجیح می‌دهند، مدل‌هایی با اندازه 4 اینچی و جنس فولاد ضد زنگ خود گزینه‌ای عالی خواهند بود.

همچنین اگر وانت شما دارای گلگیر، جداکننده کف یا جعبه ابزار است، ما می‌توانیم پله‌های حلقه‌ای سازگار با آنها را به شما پیشنهاد دهیم. مدل‌های ساخته شده از آلومینیم و در ساختار خود دارای فولاد باکیفیت بالا و طرحی کرومی هستند. ما همچنین پله‌های حلقه‌ای آلومینیمی را با اندازه‌های 7 و 20 اینچی ارائه می‌دهیم که در رنگ‌های کمیابی مانند پودر سیاه و تیتانیومی در دسترس هستند، البته اگر چنین چیزهایی را به فولاد معمولی ترجیح می‌دهید. همچنین اگر ظاهر توری فلزی را ترجیح می‌دهید، به انواع دارای توری نگاهی بیاندازید که دارای روکش پودری سیاه هستند و مستقیما به بدنه وانت وصل می‌شوند.

ما این واقعیت را درک می‌کنیم که هنوز هم ممکن است سوالاتی در مورد گزینه مناسب برای ماشین خود در ذهن داشته باشید و به همین دلیل می‌توانید هر روز هفته با ما تماس بگیرید تا قبل از خریداری هر چیزی جواب همه سوالات خود را دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: